Рибалка та відпочинок в Чебенях 18.07.10 р.

Рыболовный отчет в рамках конкурса от Блога Карполова подготовил Мартынюк Иван Николаевич.

Конкурсные работы принимаются до конца августа. Детально тут.

Я вже неодноразово їздив в Чебені на відпочинок та на рибалку, і тут мені знову випала нагода там побувати. Дружина з сином, я та тесть і теща поїхали сьогодні в Чебені на відпочинок, а я як завжди взяв з собою дві поплавочні вудочки.

Отже прибули ми туди десь в 13-00. Я допоміг розпакувати речі, розпалив вогнище та взяв з собою сина і пішов купатись. Водичка була просто «молоко», особливо приємно було зануритись у воду при такій жарі. Доречи, відпочиваючих в Чебенях було забагато, я нарахував тільки на одному березі близько 70 машин. Накупавшись я пішов до машини і дістав вудки.

З собою був тільки опариш і 150 грам прикормки, яка залишилась з минулої рибалки. Розмістившись на березі, я одну вудку закинув з глибиною 10-15 см. , а іншу десь з 50 см. Клювання  риби не було протягом 10 хв. і я вирішив замісити прикормку і привадити трішки рибу.

Потім впіймав невеликого голавля, десь на 20 грам. І одну плотичку на грам 30. Голавлика надів на поплавочне вудлище, і закинув на живця. Пройшло ще 15 хв. Впіймав ще одну плотичку на опариша і одну покльовку пропустив. Кльову так і не було, тим більше що заважали відпочиваючі і моторні лодки ,які пускали хвилю і крутились по водоймі , як по «танкодрому». Живець плавав вільно, і його навіть нічого не потурбувало. Я вирішив міняти тактику, і закинув дві вудки на опариша, а глубину зробив до дна. Пройшло ще 5 хвилин і я впіймав першу густеру розміром 15 см.

рыбалка в Чебенях

Пізніше мене покликала дружина щоб піти поїсти, і я вирушив туди, а вудки залишив на березі. перекусивши і повернувшись на місце ловлі через хвилин 15-20 я побачив , що одна з вудок впала з гіляки в воду (я залишив одну вудку спертою на гілки дерева). Я підсік і на березі опинилась густера на 250 грам. Тут я вирішив ще підкормити і вже взяв горбушку білого хліба, і попередньо розмочивши в воді я добавив в неї декілька опаришів і знову прикормив місце.
Перезакинувши вудки я присів в очікуванні , протягом декількох хвилин зловив ще декілька плотичок і річкових бичків. Але тут поплавок лівої вудки повільно повело до очерета і я підсікши витягнув на берег рака, потім на другу вудку таке саме клювання і другий рак майже був зловлений, але впав в воду біля берега. Я знову закинув вудки і зловив ще 2 густери непоганих розмірів. Потім в мене клюнуло ще декілька разів, але ще 2 густери зійшло і 2 впіймалось.

Почали підходити відпочиваючі і «задовбувати» різними питаннями на тему сьогоднішньої рибалки.

Пізніше ще підійшов один з відпочиваючих і закинув зліва від мене вудку. Вінвпіймав рака на поправочну вудку і одну плотву. В мене кльош погіршився і впіймавши ще одного річкового бичка я вирішив збиратись, тому що було потрібно їхати додому. Закіньчив рибалку я десь о 16-30, пішов ще раз скупнувся і поїхав додому.

В основному рибалка в Чебенях вийшла непогана. 5 густер, 5 плотичок, 4 річкових бичка і 2 рака + 1 маленький голавлик якого я випустив.

результат рыбалки

Синулька був задоволений. Йому сподобався і улов і відпочинок.

P.S.: Інколи потрібно не дивлячись на погоду і прогнози йти на рибалку, і результат буде точно непоганим. Головне бажання !!!

Оцените отчет при помощи рейтинговых звездочек внизу страницы!

—————————————————————————————————————————

Информационные спонсоры конкурса:

Черниговский рыболовный клуб

Все фильмы о рыбалке

—————————————————————————————————————————

Понравилось? Подпишись на рассылку материалов блога по почте.

Вы можете добавить статью в:

Опубликовать в twitter.com Опубликовать в своем блоге livejournal.com

Вы можете присоединиться ко мне на:

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (6 оценок, в среднем: 3,33 из 5)